Twój partner w zakresie pozyskiwania aktywnych składników farmaceutycznych, substancji pomocniczych i nutraceutyków.
Specjalizujemy się w surowcach do produkcji detergentów i środków czyszczących, oferując wydajne, ekologiczne rozwiązania.
Surowce i dodatki, które optymalizują procesy i produkty zarówno pod względem funkcjonalnym, jak i finansowym.
Twój partner w zakresie pozyskiwania aktywnych składników farmaceutycznych, substancji pomocniczych i nutraceutyków.
Specjalizujemy się w surowcach do produkcji detergentów i środków czyszczących, oferując wydajne, ekologiczne rozwiązania.
Surowce i dodatki, które optymalizują procesy i produkty zarówno pod względem funkcjonalnym, jak i finansowym.
Industries
Modułowość jest niezwykle ważna w branży kosmetycznej i środków higieny osobistej.
Może ona prowadzić do skrócenia czasu wprowadzania produktów na rynek i usprawnienia procesów wewnętrznych. Modułowe formuły mogą być również rozpoznawalną cechą marki.
Koncepcja Modular Beauty została zainspirowana szczególnym rodzajem modułowości, a mianowicie adaptacją podstawowych formuł w oparciu o konkretne potrzeby i oczekiwania klientów.
Modular Beauty pokazuje, jak w kilku krokach można dostosować trzy innowacyjne formuły podstawowe do różnych potrzeb klientów.
Te potrzeby klientów są zorientowane na obecny trend pozytywności i "szczęśliwych kosmetyków". Szczególnie inspirujące są cztery grupy docelowe: GEN Z, GEN Y, młode rodziny i mężczyźni.
Według badania przeprowadzonego przez Euromonitor, dla 51% respondentów piękno jest synonimem "zdrowego wyglądu", a następnie "dobrego samopoczucia" i "pewności siebie". Nic więc dziwnego, że współczesnych konsumentów przyciągają "szczęśliwe produkty kosmetyczne", które poprawiają ich samopoczucie emocjonalne, a tym samym mają pozytywny wpływ na strukturę i wygląd skóry.
Przemysł kosmetyczny stoi zatem przed wyzwaniem zaspokojenia tej potrzeby modułowości i pozytywności oraz reagowania na nią w sposób zorientowany na grupę docelową.
Dzięki Modular Beauty stworzyliśmy dla Ciebie koncepcję, dzięki której możesz wykorzystać obecny trend "Happy Beauty" i opracować odpowiednie produkty pielęgnacyjne dostosowane do grupy docelowej.
Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt.