Logo
Beauty Unplugged Beauty Unplugged
Written by Team Personal Care
31.07.2020

Beauty Unplugged

Czyste piękno jest na ustach wszystkich! Wiele marek kosmetycznych, które reklamują swoje produkty jako "czyste", postawiło sobie za cel wytwarzanie produktów do pielęgnacji skóry, które chronią ją przed szkodliwymi czynnikami. Należą do nich na przykład szkodliwe substancje, czynniki uczulające i niektóre powszechne składniki, na które konsumenci są narażeni na co dzień. 

Konsumenci z kolei na ogół kojarzą czyste produkty kosmetyczne ze zdrowiem, dobrym samopoczuciem i zrównoważonym rozwojem. Jednak "konsument czystego piękna" to nie to samo, co "konsument czystego piękna". Konsumenci surfujący na fali trendu clean beauty nie traktują wszystkich jego aspektów jednakowo priorytetowo. Podczas gdy "naturalność" i "przejrzystość" są fundamentalnie ważne dla jednego konsumenta clean beauty, inny uważa "zrównoważony rozwój" i "bezpieczeństwo" za kluczowe. 

Jako producent, im więcej wiesz o konsumentach, ich oczekiwaniach i motywacjach, tym bardziej prawdopodobne jest, że produkt kosmetyczny odniesie sukces. W naszej prezentacji trendów "Beauty Unplugged" pokazujemy, w jaki sposób można dotrzeć do konsumentów czystego piękna.

Dla inspiracji, nasze laboratorium aplikacyjne opracowało szeroką gamę formuł "clean beauty", które spełniają wymagania i potrzeby różnych konsumentów "clean beauty". 

Czy chciałbyś zainspirować się naszą koncepcją i formułami i opracować produkty do pielęgnacji skóry nowej generacji? Z przyjemnością przedstawimy Ci naszą koncepcję osobiście lub za pośrednictwem wideokonferencji.
 

Poproś o więcej informacji