Logo
Beauty Reloaded Beauty Reloaded
Written by Team Personal Care
16.04.2021

Beauty Reloaded

RE-flect and RE-define your Beauty Routine

Przerwa - rezygnacja, przemyślenie, przedefiniowanie i odnalezienie... Rok 2020 wywrócił nasze życie do góry nogami. Nigdy wcześniej żadne globalne wydarzenie nie miało takiego wpływu na nas wszystkich: z dnia na dzień zostaliśmy zmuszeni do odnalezienia się w nowej codzienności.

Nowe potrzeby i zachowania konsumentów pojawiły się również w sektorze kosmetycznym, wpływając na rozwój rynku. Z jednej strony rozprzestrzenianie się pandemii wywołało chwile niepewności i strachu. Z drugiej strony ludzie odkryli przyjemność z lepszego dbania o siebie poprzez zdrowszy styl życia.

Pielęgnacja urody nabrała nowego wymiaru i powinna być nie tylko "czysta" i bezpieczna, ale także zapewniać dobre samopoczucie jednostki, jednocześnie dbając o środowisko, społeczeństwo i naszą planetę. 

 

Cztery inspirujące profile konsumentów

Koncepcja BEAUTY RE-LOADED odnosi się do możliwości stworzonych przez te zmiany. 

Aby uczynić potrzeby i zachowania współczesnych konsumentów bardziej namacalnymi, zdefiniowaliśmy cztery inspirujące profile konsumenckie w oparciu o wyniki analizy trendów, które wychwytują kluczowe profile konsumenckie. 

Te cztery profile konsumenckie odnoszą się do trendów rynkowych istotnych dla danej grupy docelowej, takich jak maseczki, żywność upiększająca itp. i wykorzystują szeroką gamę przykładów rynkowych, aby pokazać, w jaki sposób producenci kosmetyków reagują na te zmieniające się potrzeby i wymagania. 

 

IMPAG LAB solutions

W oparciu o oczekiwania czterech zdefiniowanych osób, nasze laboratorium aplikacyjne opracowało szeroką gamę odpowiednich formuł. 

Pozwól nam zainspirować Cię i opracuj razem z nami produkty do pielęgnacji skóry nowej generacji. 

Z przyjemnością przedstawimy Ci koncepcję osobiście lub za pośrednictwem wideokonferencji. 

Aby umówić się na spotkanie, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
 

Skontaktuj się z nami przez e-mail