Czy chciałbyś przez chwilę podążać naszymi śladami? Poznaj nasze różne oblicza i dowiedz się więcej o różnych obszarach naszej działalności.
Ewa Rymska
Managing Director
Masz jakieś pytania lub specjalne życzenia? Jesteśmy tu dla Ciebie!
Zgodnie z mottem "na czas i zgodnie z harmonogramem" Andreas rozpoczyna swój dzień wcześnie rano. Często zaczyna ładować ciężarówkę IMPAG w centrum logistycznym IMPAG AG w Rothrist przed 6 rano. Jak tylko wszystko zostanie załadowane, rozpoczyna się trasa.
Codzienna rutyna Andreasa jest zróżnicowana i zawsze wymaga wysokiego poziomu koncentracji, zwłaszcza w ruchu ulicznym.
"Oprócz bezpiecznego obchodzenia się z niebezpiecznymi towarami, najważniejsze jest dla mnie dotrzymywanie wszystkich terminów" - mówi Andreas. "Na życzenie powiadamiam też klientów z dużym wyprzedzeniem o czasie dostawy!".
Andreas szybko rozładowuje zamówione towary w zakładzie klienta i, jeśli to możliwe, zabiera ze sobą puste opakowania. Jeden po drugim, ponieważ następny klient czeka.
Chlorany w wodzie basenowej: kontrowersyjny temat, który zawsze jest przedmiotem gorących dyskusji.
Oprócz pełnienia funkcji Senior Sales & Product Managera w IMPAG AG, Patrick jest aktywnym członkiem zarządu Szwajcarskiego Stowarzyszenia na rzecz Zdrowia i Technologii Środowiskowych (SVG) w zakresie budowy i eksploatacji basenów. W ramach tej roli Patrick prowadzi konsultacje z osobami odpowiedzialnymi za obiekty publiczne (baseny sportowe i pływackie, szkoły itp.), Regularnie prowadzi specjalistyczne prezentacje i dostarcza informacji na temat aktualnego stanu wiedzy.
"Nawet po wielu latach w branży, połączenie sprzedaży i rozwoju rynku oraz możliwość przekazywania mojej wiedzy osobom odpowiedzialnym za różne obszary inspiruje mnie w mojej pracy", mówi Patrick. "A kto ma przyjemność przebywać w basenie przez cały rok?".
Chemia basenowa
Innowacja nie jest dziełem przypadku, lecz ciężką oraz pełną wyzwań pracą. Tego właśnie doświadczyło 15 pracowników naszych oddziałów w ramach realizowanego przez IMAPG projektu Business Model Innovation (BMI).
Projekt BMI, który w 2021 roku prowadzony był przez Instytut Innowacji i Przedsiębiorczości Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa w Zurychu, miał na celu zbadanie nowego podejścia do kształtowania innowacji w naszej firmie poprzez ustrukturyzowany proces. W ten sposób realizowaliśmy dwa strategiczne cele.
Z jednej strony projekt BMI miał za zadanie promowanie kultury innowacyjności oraz postawy naszych pracowników wobec zmian i rozwoju w sposób zrównoważony.
Z drugiej strony to, czego uczestnicy nauczyli się w teorii, miało zostać wykorzystane przez cztery zespoły podczas poszczególnych warsztatów. Z dużą ciekawością, kreatywnością, odwagą i pewnością siebie, ale przede wszystkim z radością i entuzjazmem, opracowano osiem innowacyjnych projektów, które wykazują potencjał, aby z powodzeniem zostać wdrożone i przynieść naszemu przedsiębiorstwu wartość dodaną. Po końcowej prezentacji przed Zarządem, jeden z innowacyjnych projektów zostanie zrealizowany, a drugi będzie poddany dalszej analizie.
Julia jest doskonałym przykładem na to, jak różnorodny może być rozwój zawodowy w IMPAG Group. Po ukończeniu trzyletnich studiów dualnych na kierunku "Internal Business Administration" i jednoczesnym zapoznaniu się z pracą w różnych działach naszego niemieckiego biura, Julia dołączyła do zespołu IMPAG Niemcy jako wsparcie sprzedaży w Dziale Produktów Chemicznych. Niedługo potem w sektorze Sales & Product Management pojawiły się nowe obowiązki i od tego czasu Julia jest odpowiedzialna za wsparcie naszych klientów z branży Home Care. Kontynuując pracę zawodową, Julia ukończyła studia magisterskie na kierunku Digital Business Strategy, co pozwoliło jej zaangażować się w nowe projekty i działania w Grupie IMPAG, równolegle do pełnionej funkcji w Dziale Sprzedaży.
„Różnorodność moich zadań może być dość wymagająca" - mówi Julia - "ale naprawdę doceniam tę różnorodność i lubię podejmować nowe wyzwania.“
Naszych menedżerów ds. produktów i sprzedaży można spotkać nie tylko w biurze lub na spotkaniach sprzedażowych z klientami.
Różne projekty zapewniają dużą różnorodność, w której nasi menedżerowie ds. sprzedaży i produktu mogą towarzyszyć procesowi transformacji, jaki przechodzą nasze surowce od materiału źródłowego do zastosowania.
Pascal zamienił swój garnitur na kamizelkę ochronną i wykorzystuje swoją wiedzę na miejscu u klientów. Po udanych testach laboratoryjnych towarzyszy próbom instalacji w przemyśle.
Sprawiamy, że trendy kosmetyczne stają się namacalne, a nasze surowce namacalne!
Praca naszych ekspertów w laboratorium technologii aplikacji IMPAG jest zróżnicowana i często nie ma dwóch takich samych dni. Rozwiązują techniczne problemy związane z aplikacją naszych surowców i składników aktywnych, opracowują receptury dla koncepcji trendów i wspierają klientów w kwestiach związanych z recepturami.
Ukierunkowane wsparcie w zakresie włączania surowców do receptur kosmetycznych jest kluczowym czynnikiem udanej realizacji pomysłów naszych klientów w produkty rynkowe.
Tamara, jeden z naszych menedżerów ds. sprzedaży i produktu, zyskuje dogłębny wgląd w temat "środków do ubijania wypieków i deserów" i może sama pobrudzić sobie ręce. U naszego lokalnego partnera ma możliwość pogłębienia swojej wiedzy technicznej w praktyce, dzięki czemu może zapewnić jeszcze bardziej kompleksowe wsparcie dla projektów klientów.
Dzięki naszej współpracy z wiodącymi producentami składników i dodatków, nasi pracownicy w różnych jednostkach biznesowych mają możliwość poszerzenia swojej wiedzy specjalistycznej w szerokim zakresie, zarówno teoretycznie, jak i praktycznie.
Zmotywowane, aktywne i pełne wigoru Monica (Head of Human Resources) i Tamara (Sales & Product Manager, Nutrition & Health) przedstawiają IMPAG jako pracodawcę studentom technologii żywności podczas Targów Pracy Agro Food.
Po krótkiej prezentacji firmy podczas sesji plenarnej, studenci mają okazję poznać przyszłych pracodawców i nawiązać pierwsze kontakty na kolejnych targach stolikowych.
Jest to wspaniała okazja dla naszego działu HR, aby przedstawić studentom szeroki zakres możliwości zatrudnienia w IMPAG i nawiązać kontakt z potencjalnymi kandydatami w sposób niewiążący, ale osobisty.
Lockdown spowodowany COVID-19 wiosną 2020 roku wymagał od naszego Działu IT szybkich działań. Matthias, Dorian i Fabian w bardzo krótkim czasie przekształcili ponad 120 stanowisk biurowych w stanowiska do pracy zdalnej. Nowoczesne rozwiązania sprzętowe i programowe, takie jak wprowadzony jesienią ubiegłego roku Microsoft Teams, umożliwiły efektywną współpracę, wideokonferencje oraz wymianę plików i informacji.
Nasz zespół IT codziennie zarządza sprzętem i oprogramowaniem oraz zapewnia wsparcie dla wszystkich pracowników Grupy IMPAG. Z dużym zaangażowaniem i fachowością dba o to, aby wszystkie niezbędne systemy były gotowe i działały niezawodnie.